Beste mensen,

Ik heb een eigen site en ben al aardig op weg.
Maar ik zit met een probleem, ik wil een extra venster invoegen met een 3 tal linken daarin die verwijzen naar verschillende media players om mijn stream te starten(internet radio).

Maar als ik dat venster toevoeg in de index.php dan gooit hij de hele site in de war!

Kan iemand mij mischien helpen?

B.v.d.
Sjaak, welkom.

Kan je mischien eens laten zien wat je wil. Want alleen roepen dat het niet goed gaat draagt niet bij aan de oplossing van het probleem.
(maar aangezien je nieuw bent had je dat waarschijnlijk al gelezen in het FAQ)
Ok hier gaan we dan.

Zo ziet mijn site er nu dus uit: www.tukkerpride.nl

Nu wil ik dus linken voor verschillende media players erbij plaatsen
(media player,winamp en real player).

Maar als ik dat bij de site erop zet komt de site er zo uit te zien:
http://members.home.nl/hannink160/in%20de%20war.jpg

En dat is dus niet helemaal de bedoeling, ik zou graag die linken onder het
welkom venster hebben staan.

B.v.d
Volgende keer beteret topic titel kiezen a.u.b

Bedankt, Robin.
Je site ziet er in Firefox ook niet helemaal naar behoren uit.

Maar goed, ik zie dat je met tabellen werkt (die overigens niet geschikt zijn voor de opmaak van een site). Het is dan een kwestie van het stukje code van die linkjes naar de juiste plaats knippen en plakken.

Beter is het echter om met CSS te werken, dan is het makkelijker te onderhouden en - indien goed toegepast - ook makkelijker om later aanpassingen te maken.

@robin: als je voor de rest niks te melden hebt, kun je imho beter niets posten. Ik zag je laatst ook al dat soort onzinberichten posten en, aangezien je geen moderator bent, komt het op mij over als makkelijk je postaantal ophogen. Moderators zien ook wel of een topictitel nutteloos is of niet en zullen daar adequaat op reageren.

Reageren