Weet iemand hoe Google om gaat met ingesloten pagina's. Worden die eigenlijk meegenomen tijdens het indexeren?

Daarnaast nog een vraag: Wil iemand tegen vergoeding een Systeem voor me bouwen in Php/SQL

Gr. Bram
Jup, een include is simpelweg gewoon de content halen uit één bestand en deze in zijn geheel kopieren in een ander bestand. Kijk in de bron en je ziet dat daaruit niet kan blijken of er met een include word gewerkt ja of nee. Iets anders word het als je gebruik maakt van iframes/frames. Ikzelf gebruik vaak lynx om een beetje een idee te hebben van wat google 'ziet'.

Met betrekking tot je tweede vraag, vast wel... hint, kom eens met wat meer informatie.
Ik wil graag een systeem opzetten, waar bezoekers een specifieke prijsaanvraag kunnen plaatsen in 1 van de productgroepen. Zodra ik deze aanvraag op volledigheid heb nageken, moet er naar alle productiebedrijven die ik in die categorie heb aangemaakt een mail gaan met een link naar die prijsaanvraag, maar dan zonder NAW-gegevens van de aanvrager. De productie bedrijven kunnen een prijs opgeven voor de aangevraagde producten. Alle bezoekers kunnen de aanvraag zien en de prijzen en opmerkingen die door de productiebedrijven worden opgegeven, alleen zonder de naam en adresgevens van het productiebedrijf (aanbieder). In eerste instantie kunnen alle producenten een prijs loslaten op de aanvraag, in een later stadium, kunnen alleen geregistreerde bedrijven dat nog.
- Ik zou graag redelijk eenvoudig een productcategorie aan willen maken, met de daarbij horende productiebedrijven.

- Ik wil graag redelijk eenvoudig de prijsaanvragen na kunnen kijken eventueel corrigeren en vrij kunnen geven voor publicatie

- Een aanvrager dient wel zijn adres en overige contact gegevens in te vullen.

- Ik zou graag redelijk eenvoudig oude aanvragen willen kunnen verwijderen
En wat voor een vergoeding had je in gedachte?

Reageren