Weet iemand toevallig hoe ik in microsoft office outlook een logo aan de top en een signature aan de onderkant van een bericht toe kan voegen?
Of dat dit op een andere manier kan dan met outlook zelf.

Alvast bedankt.
Lijkt me meer een VBA vraagje
Zijn uitstekende Fora voor hoor
@KlaasJan

Niets niet een VBA vraagje.

@Naamgenoot
Logo aan de TOP zou ik doen met een briefpapier die je kan maken. (zie ook help in outlook) Hierin kan je een plaatje invoegen, en ook zorgen dat je onder de afbeelding pas kan typen. (moet je even mee spelen, heb het zelf nog nooit gedaan)

De signature aan de onderkant:
- Maak een HTML pagina, met daarin de opmaak van je signature en de ondertekening.
- Ga in outlook naar opties, e-mail indeling
- Kies in dat scherm, bij handtekening, de juiste account waarvoor je die handtekening wil gebruiken.
- Klik op het knopje handtekening
- Klik op nieuw
- Geef een duidelijke naam en selecteer: Dit bestand als sjabloon gebruiken
- Selecteer je bestand, kies volgende. In het nieuwe scherm kan je nog wat kleine aanpassingen doen
- Kies voltooien
- Kies ok, je ziet nu dat de handtekening is toegevoegd. En indien nodig, selecteer je handtekening bij de juiste account.

@ Robert
Dankjewel.
Ik heb het nu zo gedaan zoals je zei maar als ik dan een nieuwe email open staat het logo onder de signature op een of andere vreemde manier.
Tjah, wt ik al aangaf heb ik nog nooit zo'n briefpapier gemaakt, maar volgens mij moet je ergens bij het maken van zo'n briefpapier ook marges op kunnen geven. Verhoog de top marge anders eens.
Iemand die me kan vertellen hoe ik de marges van het briefpapier in kan stellen...
Kom er niet uit :(
Hmm.. ik zie dat zo ook niet, je kan een paar enters invoegen alvast in je briefpapier.. Dat zou volgens mij moeten werken.

Reageren