Ik ben bezig om m'n eurobellen Goldmember (vip) script werkend te maken, maar het lukt niet echt. Hij geeft deze fout aan na het bellen:

Warning: file_get_contents() [function.file-get-contents]: URL file-access is disabled in the server configuration in /usr/export/www/hosting/yamahadt50r/belgm.php on line 2

Warning: file_get_contents(http://www.eurobellen.nl/bel/check.php?userid=yamahadt50r&ebpin=0199) [function.file-get-contents]: failed to open stream: no suitable wrapper could be found in /usr/export/www/hosting/yamahadt50r/belgm.php on line 2
Pincode validatie mislukt ()

weten jullie wat het zou kunnen zijn?
Heb je een goede foutafhandeling in je script zitten? Kijk je dus wel of ieder stukje script goed afgehandeld word?
Arjan Kapteijn schreef op 07.02.2007 20:35
Heb je een goede foutafhandeling in je script zitten? Kijk je dus wel of ieder stukje script goed afgehandeld word?

ik ben al de hele tijd aan het zoeken, ik kan niks vinden. Weet iemand wat het kan zijn?
weet niemand het? ben al paar uur bezig. Waar zou het aan kunnen liggen?
bumpen is toegestaan na 24 uur, anders wordt je topic gesloten..
Niet bumpen please.

Er is een dikke kans dat je geen andere sites mag openen op je gratis host. In de php.ini van je host kun je niet komen, dus je zult een andere host moeten hebben, waarschijnlijk een betaalde.

Verder heb je geen stukje van je script laten zien, dus is het erg moeilijk om specifiekere tips te geven.
Wij hebben geen script, het is voor ons dus onmogelijk om te kunnen beoordelen waar het aan zou kunnen liggen. Het enige wat ik je kan vertellen is dat de link met jou username en password (heel slim van je) wellicht al fout is, bekijk dus of je link wel goed is.

Reageren