Wat voor rot loginsysteem hangt hier? Ik was ingelogd, ga een beetje nieuws lezen enzo (ik zie gewoon de links naar me profiel en settings enzo) en wil een reactie plaatsen (in nieuws, op de nieuwe layout) en de textarea staat er, maar heb niet op submit geklikt. Wou een profiel bekijken, komt er te staan dat ik in moet loggen :|
Kon mn eigen profiel ook niet kijken!
Druk ik op uitloggen, staat er: je kan niet uitloggen als je niet bent ingelogd :@ Mannetje in de computer is gek geworden!
Browser gerestart en toen waren er weer die inlogveldjes, ingelogd en nu kan ik weer topic maken.
Ik dacht, ik laat het even weten.
Weet niet of de nieuwe layout zelfde php structuur houdt, maar het is misschien een idee voor een totale revisie :)
Doeg
Profiel Lotte
Geen rechten om deze pagina te bekijken
Je kunt deze pagina alleen bekijken wanneer je bent ingelogd. Je kunt inloggen door in bovenstaande velden je username en password in te vullen.
Ben je nog niet geregistreerd en wil je meer opties op PHPhulp voor een nóg leuker bezoek? Ga dan naar de registratie pagina.
Zo was ie trouwens :)
Wes, je snapt het punt niet :S Dus zeg dan gewoon NIKS!
Op het ene punt in phphulp.nl was ik ingelogd (zie het stukje van "k zie gewoon de links naar me profiel en settings enzo") en op het andere punt (3 regels eronder) niet meer (zie het stukje "Wou een profiel bekijken, komt er te staan dat ik in moet loggen :|
Kon mn eigen profiel ook niet kijken!")
Ligt dat aan een cookie? Dus phphulp schiet 2 cookies af en 1 is er maar ontvangen? Ooooh ok dan is het mijn schuld. Leve het geweldige loginsysteem in dat geval :S
Wes, je snapt het punt niet :S Dus zeg dan gewoon NIKS! ... Ligt dat aan een cookie? Dus phphulp schiet 2 cookies af en 1 is er maar ontvangen? Ooooh ok dan is het mijn schuld. Leve het geweldige loginsysteem in dat geval :S
Nou nou nou... Reageer toch eens een beetje normaal, en zeker die opmerking tegen wes. Weet je wat jij moet doen, begin gewoon je eigen PHPHulp. Doei doei!