ik denk dat je wat duidelijker in je vraagstelling moet zijn. HEb je een voorbeeld? enz. Hier reageert zowiezo niemand op omdat ik er ook al geen *** van snapte.
?
Onbekende gebruiker
18-10-2004 21:02
ik vrees dat er niet meer over te vertellen valt. Het scherm bestaat uit drie frames. Het bovenste heeft als code bovenbalk.php. Het onderste heeft als code onderbalk.php. De code van bovenbalk.php en onderbalk.php zijn identiek. Als ik de pagina oproep, krijg ik wel onderaan een balk maar niet bovenaan. Ik krijg bovenaan gewoon het tekentje dat het gif.bestand niet gevonden wordt. Toch kent hij het gif-bestand want hij toont het onderaan. Het middenste frame is dan de inhoud van de pagina. De code van de pagina vind je hierboven. Alvast van harte dank.
Probeer die spaties in $paginatitel eens te vermijden. Deze komen niet goed uit in je $_GET-variabelen (en als je die niet gebruikt, dan zit daar je fout).
Elwin
?
Onbekende gebruiker
18-10-2004 21:51
het zou mij verwonderen dat het probleem zit in get variabelen, want de tekst van de variabele $paginatitel verschijnt wel. het is gewoon het achterliggend balkje (dus een figuurtje) dat hij niet weergeeft, mr een rood kruisje in de plaats dus.
Waarom daar dan niet het volledige pad of wat ik al schreef "../balk.gif" ?
Toedeloe,
Ro-G
?
Onbekende gebruiker
20-10-2004 23:31
Van harte dank,
Ja, idd er moet iet verkeerd zijn met die paden, want ik heb net effie vlug gekeken wat er gebeurt als ik dat bestandje gewoon zette, in de folder zelf en jawel, 't staat erop.
Nu enkel nog mijn paden aanpassen ! Van harte dank, mannen !