Laatste tijd worden er erg veel nieuwe script toegevoegd die:
- Gewoon helemaal niks tevoegen.
- Gewoon klakkeloos gekopieerd zijn van een andere site zonder een bronvermelding.
- Etc..
Dit idee is volgens mij tijd geleden ook al een x naar voren gekomen. ( maar kon dat topic niet meer vinden ).
Dus hierbij nogmaals het idee om eerst de scripts te laten keuren door Mods / Admins voordat ze zichtbaar zijn voor andere mensen.
?
Onbekende gebruiker
13-02-2007 11:30
Goed idee, want hier komt gwoon allemaal rotzooi op te staan.
- Iedereen een ban van 1 week geven die meteen begint te flamen, want de mods & admins zien het toch vanzelf wel. Niet iedereen hoeft elkaar af te blaffen, dit doe je maar bij je moeder.
"Mensen moet echt beter nadenken voordat ze wat posten, want niemand word er wijzer van."
Ik zeg dat het gewoon moet zijn zoals het nu zou moeten zijn; script staat er gelijk op, mod kijkt er naar, mod googled ff, mod keurt goed of verwijdert
Ontvanger Terence
Afzender Bas Kreleger
Verstuurd op 04.01.2007 23:41
Onderwerp Re: Scripts e.d.
He Terence!
Tnx voor de PM. Maar ik laat het voorlopig zo. Ik ben er elke dag meerdere malen dus dan verwijder ik ze wel als het niets is of slechte reacties heeft.
Gr,
Bas
> Hallo Bas,
>
> is het niet een idee om een scripts en tutorials eerst goed te laten keuren door een mod/admin voordat deze op de site komt? de laatste tijd komen er vrij waardeloze snippets/tuts binnen die eigenlijk niets toevoegen.
>
> Mvg Terence
>