Ik ben weer bezig met mijn dealerscript, heb een tijdje terug ook een topic geopend maar ik kwam er niet helemaal uit.

ik denk dat er in dit script een fout zit. Zouden jullie dat misschien kunnen zien? of moeten jullie hiervoor meer hebben?:

<?php
$ebcheck = file_get_contents("http://www.eurobellen.nl/bel/check.php?test=1&userid=yamahadt50r&ebpin=".$_GET['ebpin']);
if($ebcheck!="OK") {
   echo "Pincode validatie mislukt. Neem contact op ($ebcheck)";
   exit;
}
?>
<?session_start();?><? include("geldkoop.php") ?>
<?
if(empty($_GET["id"]) || !is_numeric($_GET["id"])){

echo("Sorry, geen of verkeerde ID. Neem contact op om alsnog je geld te laten bijschrijven.");
}else{
head();
$result = mysql_query("select * from kopers where verkoperid='$_GET[id]'") or die(mysql_error());
if ($row=mysql_fetch_array($result)) {
echo "Sorry, geen of verkeerde ID. Mail naar [email protected] om alsnog je geld te laten bijschrijven.";
} else {
	$result = mysql_query("select * from users where id=$_GET[id]");
	if ($row = mysql_fetch_array($result)) {

mysql_query("UPDATE users SET glaasjes=glaasjes+1, euro=euro+$wapenprijs WHERE id=$_GET[id]") or die(mysql_error());
	mysql_query("INSERT INTO kopers (time, verkoperid, url) VALUES ('UNIX_TIMESTAMP(), $_GET[id], '$HTTP_REFERER')");
	echo "Geld is succesvol bijgeschreven ! U kunt dit scherm nu sluiten.";
	} else {
	echo "Sorry, geen of verkeerde ID. Neem contact op om alsnog je geld te laten bijschrijven.";
	}
}
}
?><html>
<div align="center"><br>
  <p><strong><br>
    </strong></p>
</div>
</html>
<?
foot();
?>

Het probleem is dat je host de fopen() serie heeft geblockt en dus ook file_get_contents() niet werkt... je zult waarschijnelijk iets als cURL moeten gaan gebruiken
zoiets dacht ik ook, maar ik dacht "ik hou me mond", ik ben namelijk niet thuis met bestanden via php openen en schrijven, laat staan dat ik die errors vaker heb gezien. Eigenlijk ga ik vandaag daarmee beginnen. :)
oke, ik wil ook als het script goed werkt op een betaalde host gaan zitten.
Maar ik heb nu nog geen zin om geld uit te geven voor een host terwijl ik nog geen site heb.

Maar weten jullie misschien op welke gratis host het script wel zal werken?
Geen, dit zijn standaard beveiligings dingen voor elke host, en zeker als de host gratis is zal ie dit niet toestaan..

Het beste kan je een eigen server opzetten, kan je alles testen wat je wil. :)
Zelfs mijn betaalde host heeft het geblockt hoor ;)
YPM schreef op 18.02.2007 12:48
Zelfs mijn betaalde host heeft het geblockt hoor ;)

hoe moet ik deze site dan online krijgen?

een eigen server is geen mogelijkheid

Reageren