Heey,

Zouden jullie is willen kijken naar dit CMS. Inloggen kan met username en password "demo".

En om reacties als "waar kan ik pagina's aanmaken" te voorkomen:

Met dit CMS kan een webmaster een lay-out maken en daar pagina's aan toevoegen. Van de pagina's waarvan de content aangepast moet kunnen worden, wordt de content in een submap geplaatst, en deze kan daarna dus aangepast worden met het CMS.

Groet
Newb

- [De admin (demo, demo)
- het resultaat

[edit]
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden, eventuele verbeteringen en bugjes ;-)
[/edit]

[edit]
Links naar de admin tijdelijk verwijderd, als meerdere personen het CMS gebruiken kom je in de knoei met elkaars backups.
[/edit]

[edit]
Links weer geplaatst
[/edit]
Ja het ziet er goed uit alleen wat rommelig ik denk dat het wel even duurt voordat je het helemaal door hebt.

Kun je een voorbeeld geven?
Nou het zou al makkelijker zijn als de backup niet steeds teruggezet werd dan kan je tenminste zin wat er gebeurt
wel leuk, alleen de designs zijn telkens anders... is dat niet een beetje lastig?
Ik heb even de links verwijderd, omdat het fout gaat als er meerdere mensen tegelijk aan het werk zijn.

@arjan,

designs telkens anders? Hoe bedoel je? Waarvan? Ik heb toch echt maar 1 lay-out online staan hoor...
Op de één of andere manier laadt hij bij mij heel langzaam. Dan zie ik heel even een textarea met mooie ubb knopjes ofzo, en die verdwijnt dan weer.

En er zijn inderdaad twee designs. Als je op "beheer bestanden" klikt zie ik bijvoorbeeld al een tweede ;-)
Paar dingetjes;
- beheer bestanden ook in popup (netzo als bij image select)
- grotere letters
- hang even een css aan je tinyMCE box met i.i.g. meer margin/padding
- ik mis een begin pagina
- mooie css/js popups

Reageren