Ik heb een legale versie van XP, en ook een legale licince, maar nu ik probeer te instaleren werkt geen enkele productcode meer :O. Help, wat doe ik fout??
bel billie op en zeg dat hij een *** is en dat hij jou gewoon een nieuwe XP moet sturen of een nieuwe code..
het is natuurlijk ook een mogelijkheid om gewoon met je cdtje terug te gaan naar de winkel en een nieuwe vragen
Ik heb nu op een machine 98 staan. Ik probeer dit te vervangen door de cd tijdens een opgestarte versie van 98 er in te stoppen. Ik kies voor besturingsysteem vervangen. Gelijk in het begin krijg ik een melding dat de productcode vereist is. En als plaatje zie je zo`n sticker die je soms op een pc het zitten. Welke ik ook probeer, niks werk.
Ja idd ik had dus hetzelfde idee, 98 vervangen door XP, ik heb uit eindelijk de engelse Windows XP Pro 'aangeschaft' via P2P... geen gezeik, geen activatie... en gewoon ff op een site waarvoor je mij wel mag pm'en (ik denk niet dat ze het leuk vinden als ik hem hier post) de serial op zoeken...
Bedankt voor jullie hulp, maar het is opgelost. Ik ben teruggegaan naar de winkel, waar ze ook zagen dat er iets niet klopten, maar me niet konden vertellen wat. Maar uiteindelijk heb ik een originele versie van XP, nieuw.