Ik heb een account bij tripod (nl) en vandaag was mijn site opeens onbereikbaar. En de statistieken zeggen dat ik gisteren zo'n 70.000 bezoekers had...?
En ik kreeg een mailtje van lycos dat ik de service had misbruikt door remote hosting. Dat schijnt te betekeken dat er images van mijn account zijn gebruikt op andere websites.
Wat is dan de reden dat mijn site wordt verwijderd? En weet iemand wat je kan doen tegen dat remote loading?
En ook die is met .htaccess. Mijn oplossing: ga voor een paar knaken per maand weg bij die soepzooi en neem een goede host.
Elwin
?Onbekende gebruiker
21-10-2004 14:55
Ok op lycos is er dus niets aan te doen. Wel vreemd dan dat ze mij daarvoor straffen door de site te verwijderen.
Ik zal wel een betaalde host nemen als ik echt een degelijke site heb. Ik ben nu vooral aan het testen en ontwikkelen dus dat doe ik nog op een gratis host.
Gratis host met PHP+MySQL:
- 2mb MySQL
- PHP
- ik geloof htacces support
- ftp support
- subdomein: jouwnaam.eerste2lettersvanusersname.funpic.de, vb: voorbeeld.vo.funpic.de
- duits http://www.funpic.de
Helemaal mee eens :P.
Als je er een op geeft doe dan ook een goede. Ik ben de URL kwijt, maar had een gratis host van 999mb en unlimited POP3, MySQL DB. Zal eens ff naar de link zoeken.