ik heb als website monitor voor mijn website: WebBuddy
Helaas kan ik hierbij geen "free" abonnoment nemen doordat mijn website zakelijk is.
Hierdoor heb ik een proef abonnoment voor Goud. Dit abonnement loopt tot 17 maart 2007. Hierna wil ik niet gaan betalen.
Daarom ben ik op zoek naar een goede website monitor die net als webbuddy ervoor kan zorgen dat er een afbeelding op je website komt met daarop jou uptime.
Dit vindt ik erg prettig en daarom wil ik als het mogelijk is dit bij mijn volgende website monitor dit ook weer.
Zo'n scriptje heb ik al om een afbeelding te maken voor je handtekening op forums enzo, maar bij webbuddy krijg je een scriptje met daarop gelijk je uptime.
Deze link krijg je bij WebBuddy: http://www.webbuddy.nl/images/banners/uptime.png?id=63f5bc94&bt=5
id, is het id van mijn account bij webbuddy en bt is de banner achergrond afbeelding. Hiervan heb je verschillende soorten.
Nu ben ik dus op zoek naar een andere goede website monitor ipv WebBuddy waar dit ook mogelijk is. Wat moet ik dan met een scriptje die met GD een afbeelding maakt? Dit moet het bedrijf van de website monitor toch voor mij doen?
Even een tip die zou kunnen, maar die niet netjes is: maak een 'persoonlijke website' als subsite op dezelfde server. Laat Webbuddy die monitoren en zet de resultaten op je zakelijke site...
Ik heb zelf al gezocht, als ik nu een downtime heb krijg ik van 10 verschillende website monitors een mail dat hij down is, maar ik wil een website monitor die dezelfde functie heeft als WebBuddy dat je een bannertje op je site kan zetten, daarop wordt je uptime weergeven!
Op mijn server draai ik geen persoonlijke website's, maar ik kan er wel eentje maken :P
Gewoon iets doms.. maar ik heb al een account bij WebBuddy die op zakelijk is ingesteld, gewoon een 2e account maken?
Ja maar misschien moet je eerst even bij hun op de website kijken of ze voor zoiets niets hebben vermeldt. Lijkt me niet leuk als je straks alsnog een rekening op de mat krijgt.
[edit]
Je kan gewoon je berichten aanpassen hoor..
Je hoeft geen nieuw bericht toe te voegen!
[/edit]