Ik ben nieuw met php, kan wel al de kleuren van de lay out enzo veranderen en aanpassen dat soort dingen. Maar wat ik nu graag zou willen is een afbeelding als achtergrond gebruiken voor alle paginas op mijn site.. Is er iemand die mij kan vertellen in beetje lekentaal hoe ik dat kan doen. Ik heb al wat zitten klooien maar het lukt mij niet, ik kan wel de achtergrond kleur aanpassen, maar geen image er voor zetten.
ik nam aan dat BGimage, gebruikt werd als voorbeeld mijn achtergrondplaatje heeft als naarm bckground dus heb ik BG image verandert in bckground. Ik heb er ook geen url bij vernoemd maar het plaatje in de map images van mijn theme geupload...pff k doe vast weer iets blonds ofzo haha
ooow ja het was idd een jpg plaatje. Maar is dat plaatje dan ook om te zetten in gif? ik bedoel werkt het plaatje dan wel als ik het omzet in gif, en hoef ik er dan geen url bij te zetten? Ik heb het plaatje aangepast en is nu gif, maar ook dan werkt het niet,,arghh waar ben ik aan begonnen whaha
ja ik doe het in het bestand zelf, maar beide werken niet. Maar ik draai mijn site op phpnuke mss is dat het probleem.
www.richard-patricia.nl is mijn site, de roze achtergrond die je te zien krijgt, daar wil ik een afbeelding voor in de plaats ehbben, een achtergrond die ik zelf gemaakt heb van bepaalde kleurcombinaties.
Nou ik heb het eindelijk voor elkaar gekregen. Was even puzzelen, maar het is mij gelukt. Nu volgende probleem maar weer op te zien lossen maar daar maak ik wel even een nieuwe topic over