Beste,
vanaf 1/03/2007 is tommyhost online. Dit zou een website moeten worden voor beginnende en gevorderde webmasters. Nu ja de website is in het prille begin. We zijn dus op zoek naar leden. Bezoek de website: www.tommyhost.be. Heb je zin om mee te werken aan de website? stuur dan een email op [email protected]

Kan je helpen aan een goed download systeem? Laat het mij weten via pm.

Vriendelijke Groeten,
Thomas
*SPAM-A-LA-SPAM*
1 Die intro schrikt helft van bezoekers af, je moet niet via via naar een index kunnen.
2 Mooie site
3 *SPAM - A -LA - SPAM*
Paul v/d Knaap schreef op 04.03.2007 10:46
1 Die intro schrikt helft van bezoekers af, je moet niet via via naar een index kunnen.
2 Mooie site
3 *SPAM - A -LA - SPAM*

ik zal er werk van maken. Alvast bedankt voor uw reactie!
Groeten,
Thomas
Wat is er mis met phphulp.nl?

en inderdaad... vraag dan om een site review, dit is echt totaal niet subtiel
Crispijn schreef op 04.03.2007 11:02
Wat is er mis met phphulp.nl?

en inderdaad... vraag dan om een site review, dit is echt totaal niet subtiel

er is zeker niets mis van phphulp.nl ik haal ook toffe scripts ervan. Maar voor mijn eindwerk moest ik iets doen. dus dacht ik maar voor een kleine website te maken voor webmasters.

Groeten,
Thomas
Wat ik eigenlijk meer bedoel is dat er zo veel site's gekopieerd worden. Het aantal echt unieke website's is maar heel klein.

Uiteindelijk kan iedereen een website maken.... maar het belangrijkste is een briljant idee, goede layout en een juiste uitwerking.

Dat is iig mijn drive voor het leren php-en en veel tijd in een website steken.
Afgezien van het feit dat een directe link niet werkt en de scripts nogal onveilig zijn... Is dit ook de bedoeling van PHPHulp niet, voor contactadvertenties moet je ergens anders zijn.

Reageren