Beste phphulpers!

Ik zit met een probleempje, als ik met een programma zoals Fraps een screenshot maak in Windows Media Player maakt hij wel een screenshot, alleen de film is breedbeeld. En op het screenshot maakt hij er dus een normaal formaat (4:3) van.

Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik weet dat het via printscreen kan, mits je media player goed instelt. Alleen weet ik niet meer waar je dit moest instellen.

Hopelijk kunnen jullie me helpen,

Mvg Leo.
Hardwareversnelling uitzetten en met PrintScreen een plaatje maken. Daarna hardwareversnelling weer aanzetten. :)

[edit]In 't Engels zal het dus wel iets met 'acceleration' zijn, mocht je een engelse Media Player hebben ;)[/edit]
Hmm, kan dat nergens vinden onder opties. Er staat alleen videoversnelling, maar deze veranderd niets :)
Ok, die optie kan dan misschien ook wel bij de instellingen van het beeldscherm zitten. Rechtermuisklik op het bureaublad en dan eigenschappen en dan daar ergens (heb al een tijdje niet meer achter Windows gezeten). En excuses voor de verkeerde aanwijzingen hè! ;p
Hmm werkt niet, zodra ik hem afzet sluit de dvd af en loopt media player vast. Waarom maken ze het zo lastig Pff.
powerdvd werkt het bijna altijd, die heeft een aparte knop voor een screenshot te maken.
Ik gebruik VLC media player:D Daar ken je screenshots mee maken en is gratis software:D

GR. mebus
Arwin schreef op 06.03.2007 15:54
powerdvd werkt het bijna altijd, die heeft een aparte knop voor een screenshot te maken.

Owja.. helemaal vergeten. Tnx!

Opgelost.
zo zie je maar weer dan power dvd een relax progje is om ([strike]illigaal[/strike]) foto's of filmpjes van films te maken :)

Reageren