ik zit met een probleem, ik wil graag een externe pagina laden in een object alleen deze pagina wordt middels een variabel doorgegeven.

dit is wat ik heb, alleen het object staat niet goed

hoe kan ik dit oplossen, het mag ook in een iframe, include eigenlijk niet want dan kan ik geen maximale breedte en hoogte instellen.

<div class="content">
			<?php
				switch (strtolower($_GET['page'])) 
				{ 
					case "bos": $page="http://www.boskantoorinstallaties.nl/index.php";
					break;
					case "baan": $page="http://www.baantwente.nl/index.php";
					break;
					default:
					$page="phpinfo.php";
					break;
				}
				<object data=$page width="531" height="300" style="width: 100%; height: 305px;" type=			"text/html" border="1" name="website" id="website">
      Uw browser ondersteunt geen inline objecten... Gebruik Firefox 1, Internet Explorer 6, Opera 9, of een hogere versie.
    </object>
			?> 
  		</div>

<object data=$page width="531" height="300" style="width: 100%; height: 305px;" type= "text/html" border="1" name="website" id="website">
Uw browser ondersteunt geen inline objecten... Gebruik Firefox 1, Internet Explorer 6, Opera 9, of een hogere versie.
</object>

dit kan natuurlijk niet daar he...

echo ' <object data=$page width="531" height="300" style="width: 100%; height: 305px;" type= "text/html" border="1" name="website" id="website">
</object>';

Dit wel...
of met heredoc syntax...
jurgen thanks, ik wist niet hoe dat moest, dit is mijn eerste project in php
Je had ook gewoon de php tags kunnen sluiten...
het werkt nog niet echt, krijg een foutmelding dat hij de pagina niet kan vinden.

The requested URL /nieuw/$page was not found on this server.

en wat bedoel jij ypm ? mischien een voorbeeld ?
ik heb het gevonden, moest van $page '.$page.' maken, nu werkt het wel.
nogmaals een vraag, kan het kloppen dat een object in ie6 niet goed wordt weergegeven, er komt namelijk niets te staan. in firefox wel.

hoe kan ik dit nu weer oplossen.

Reageren