Hoop dat iemand van jullie een van onze forum leden kan helpen.
Zodra ze inlogt en een of twee posts maakt krijgt ze een foutmelding, zoals in het topic.
Haar profiel is OK en als ik onder haar usernaam inlog heb ik geen probleem. Ik heb twijfel of het ons forum is, maar wil haar wel graag helpen maar weet niet hoe??
Hier is een screenshot: http://i78.photobucket.com/albums/j93/Gilraen_original/Kimi%20forum%20links/Capturedimagedee.jpg
Het is niet omdat de sessie timed out is, want als zij inlogt dan krijgt ze de melding vrijwel direkt.
Bedankt bij voorbaat voor jullie suggesties.

Gilraen
Misschien moet ze de instellingen van haar browser veranderen?
[cookies]
Bedankt voor je snelle reactie, maar ik begrijp je niet en dat ligt aan mij :).
Zeg je hiermee dat als ze de cookies niet "aan" heeft, dat de oorzaak is van haar "sessie time out" ?
De fout is niet dat de sessie timed out is, maar dat de sessie niet geldig is.
Het zou kunnen zijn dat de cookies uit heeft staan, of de code van het forum is niet goed (zeer onwaarschijnelijk)
Ja, klinkt logisch. Sorry dat ik het niet gelijk in de gaten had. Dat verklaart gelijk waarom ik geen enkel probleem had als ik onder haar username was ingelogd.

Voel me een beetje simpel :). Ze zit in een andere tijdzone, dus ik moet nu even afwachten. Hartstikke bedankt voor het nemen van de moeite om deze newbie te antwoorden.

Reageren