ik moet telkens bij een admin pagina een apart systeem maken om een tabel te wijzigen. daarom zoek ik een soort PHPmyAdmin die werkt op 1 tabel zodat een moderator er gewoon alles aan kan wijzigen. weet iemand zo'n script te vinden?
ik moet telkens bij een admin pagina een apart systeem maken om een tabel te wijzigen
Leg eens uit waarom dat nodig zou zijn. Normaal gesproken hoef je aan een systeem dat klaar is, helemaal niets aan de tabelstructuren te veranderen. Er kan uiteraard wat met de content veranderen (INSERT, UPDATE en DELETE), maar daar verandert de structuur dus echt niet van. Ik krijg het idee dat jouw probleem op een andere manier veel beter is op te lossen. Ik kan het overigens mis hebben. ;)
?
Onbekende gebruiker
13-03-2007 21:44
Ik denk dat wat hij bedoelt ook is dat hij content wil wijzigen.
Hiervoor zit je idd meestal vast aan het zelf schrijven van een admin panneltje, heb er net zelf ook weer een geschreven, wat een saai werk is dat idd :-S
Gijs, je zou best wel eens gelijk kunnen hebben. Maar dan vraag ik mij af wat er mis is met Google of de script-library. Er zijn toch zeker 1.000.000 en 1 verschillende cms-en in alle soorten en maten in alle kleuren van de rekenboog verkrijgbaar.