Ik probeer een file te wijzigen, die file heb ik dus eerst aangemaakt. Nu hanteer ik volgende code om in eerste instantie de inhoud op leeg te zetten. Dit lukt niet. Kan iemand mij helpen ?
function conversieNaarTxt3($idNr, $link, $pullDown, $deelnemerstabel, $wachtwoordtabel, $hoofdurl, $ftp_server)
{
$fd=fopen("../tempfile/"."$bestandsnaam", "w+");
$tekst="";
fwrite($fd,$tekst) or die("hier zie, het eerste ding");
fclose($fd);
}
de $fd staat op een resource link dus daar gaat nog alles goed, ik krijg echter "hier zie, het eerste ding", dus een die - melding, en dat begrijp ik niet zo goed. Kan dit aan een instelling van de server liggen, dat ik er niet in slaag dat bestand te veranderen van rechten ?
$fd=fopen("../tempfile/".$bestandsnaam,w+);
$tekst = "Tekst";
fwrite($fd,$tekst)or die("hier zie, het eerste ding");
fclose($fd);
}
?>
Misschien werkt het zo, maar weet je ook zeker dat de bestandsnaam klopt?
?
Onbekende gebruiker
27-10-2004 20:47
wel het werkt nu, ik heb iet aangepast : nl met touch en chmod heb ik de rechten anders ingesteld. Nu zit ik echter met een ander probleem. Het bestand wordt wel veranderd. Maar in de buffer van mijn internet explorer zit er een oude versie. Dat is weer niet de bedoeling, dus na te refreshen krijg ik wel de goede, maar ik zou direct de goede versie willen. Had ik dus geprobeerd met javascript location.reload, mr dan zit ik met een loop. Als ik location.href=self.location.href doe, ben ik al mijn variabelewaarden kwijt. Wat nu ?
?
Onbekende gebruiker
28-10-2004 01:17
geen probleem meer ! 'k Heb een oplossing gevonden. Van harte dank !