Goedenavond,
Mijn naam is Thijs Eggink, eigenaar en initiatiefnemer van de website www.vliegervaringen.com
Wij zijn op dit moment druk bezig de Nederlandse vliegervaringen markt te veroveren. We bestaan op dit moment een klein jaar en hebben al honderden bezoekers per dag.
De bedoeling is nu om ook de ervaringen markt in Amerika te veroveren. We hebben een vertaler bereid gevonden die onze website heeft willen vertalen. Dit is inmiddels gebeurt.
Het plan is nu om onze website te splitsen in het volgende: www.vliegervaringen.com en www.flightopinions.com
Deze website moeten verschillend worden, allebei andere ervaringen. Wel zijn de qua lay-out hetzelfde.
Ook moet het gemiddelde cijfer per maatschappij gebaseerd worden op beide sites. Anders geeft een bedrijf 2 verschillende beoordelingen wat natuurlijk niet klopt.
Zoals jullie wel lezen gaat dit erg moeilijk worden. Zelf heb ik niet zoveel vertsand van databases enz. Daarom vraag ik uw hulp. Wij zijn dringend op zoek naar mensen die ons willen helpen. Helaas hebben wij niet genoeg geld om alles te betalen. Daarom vragen wij mensen dit te doen die het echt leuk werk vinden. Daar tegen over bieden wij de helper tijdelijke adverteerruimte.
Interesse? Dan kunt u ons mailen! [email protected] (alleen serieuze reacties worden gewaardeerd).
Alvast bedankt, ik ben erg benieuwd!
Met vriendelijke groet,
http://www.vliegervaringen.com
Thijs Eggink
Eigenaar/medewerker
899 views