Onlangs heb ik een website geboud voor een vriend van mij
www.smink-design.nl als je hier naar de projectenpagina gaat (projecten/ examenopdracht) word die in IE niet juist weergegeven in Firefox 2.0 wel ? heeft iemand een idee hoe dit kan verder is commentaar over de rest van de site ook welkom.
Het ziet er strak uit! Normaal zou ik zeggen geen zwarte achtergrond maar om een of andere reden stoort mij dat nu helemaal niet. Goede navigatie, alles is duidelijk en goed leesbaar de site is alleen nog een beetje leeg =p maar dat komt later ook wel.
Getest in ff 2.0 Opera 9.1 IE 7, en allemaal redelijk goed, het wijkt iets af maar niet zo heel erg veel
- Jammer dat wanneer je over het menu hovered dat die rode vlakken kleiner zijn. Staat mooier als je die grijze vlakken even lang maakt.
- Het Logo is naar mijn mening beetje erg saai, zou mooi zijn als je nog iets mooi kan maken van die header (logo)
Ziet er leuk en professioneel uit op het eerste gezicht. Alleen heb je hem al bekeken op een resolutie van 800x600? De header met Smink-design is wat aan de kleine kant, maar het kan ermee door. Misschien kun je het witte stuk midden in het venster friemelen, dat ziet er denk ik wel leuk uit. Ga zo door! Hieronder nog een paar opmerkingen ;)
Het menu komt erg rommelig op me over, door het grote contrast tussen rood en grijs, en alle verschillende groottes van de items.
Die foto's links van de content geven me de indruk dat ik erop kan klikken. Ik weet niet of dat later ook echt zo gaat worden, zoniet: een tip.
Die buttons dat hij valid is komen niet erg professioneel over. Ik snap dat je er trots op bent, maar ik zou ze toch weglaten ;)
De titels van de pagina in de titelbalk van m'n browser beginnen niet met een hoofdletter. Persoonlijk vind ik dat niet zo netjes.
Ik had hem niet bekeken op 800x600 (dat is een ramp) hoe kan ik dit het beste oplossen, moet ik dan met % gaan werken ipv px ?
Het logo Smink-Design word warschijnlijk nog aangepast.
Het witte stuk midden in friemelen geen idee wat je bedoeld?
Het menu ik geloof dat we het daar met z'n allen wel overeens zijn het was leuk geprobeerd (zelf was ik er van overtuigd dat het goed was) maar die moet toch echt ander.
De foto's in de middelste kollom gaan straks benut worden om de verschillende examenopdrachten te linken (met uitzondering van de zwartebank die puur in de layout hoort en steeds weer terug keert op de site
De valid buttons heb ik er tijdelijk in gezet om te laten zien dat ik alle tips te harte neem die gaan er straks weer af..
De titels met hoofdletters ben ik het ook mee eens pas ik gelijk aan!