ik wil een contact site binne kort gaan maken met een uitgebreid membersysteem dat mensen fotos kunnen uploaden berichten naar ander members kunnen stuuren texst op hun proviel kunnen toevogen en eigen poll kunnen maken en dan ander members sort gastbook kunnen bericht achter laten wat ander mensen kunnen lezen met een punten systeem
ander members kunnen zoeken naar ander gebruikers op stad leeft hij vrouw of man
Hier op de site zijn er heel wat scripts te vinden.
Zoals een inlogsysteem,forum,polls,...
Als je deze effe bekijkt en aan elkaar knoopt dan kom je denk ik al een heel eind.
Ga je het doen met als doel winst, als dat zo is schat ik je kansen vrij klein in want er zijn al genoeg van dat soort systemen te vinden. Als je iets wilt hebben wat een suc6 moet worden moet je iets nemen wat nog niet bestaat, of iets heel luxe en bijzonders te bieden hebben.
Als iemand je er bij helpt, is dat dan gratis, wordt hij/zij mede-eigenaar of staat er een geld bedrag tegen over, hoe werk je samen (msn/email of moet het in de buurt zijn) gaat het om script of design, heb je al een basis? Wat zijn je eigen script/design ervaringen, in welke talen moet de website geschreven worden?
Kortom iets meer informatie!
Het lijkt mij, ondanks dat ik denk dat het geen succes wordt wel een leuk idee, ik zou nog wel wat meer info willen
ik heb zelf een systeempje gemaakt met een klein forumpje erop...
is alleen niet lees vriendelijk, het is een erge rotzooi, ik heb het gemaakt voor thinkquest, en is zo goed als bugfree en komt met een talen systeem..