[Edit: wie weet hoe je die img zut geregeld krijgt is welkom deze post te editten]
Op stap met een graffity artiest. Vrolijk, 's nachts met je nikon f80, statief en bepakt met een goede voorraad 800 asa film. Rond een uur of 10 's nachts begon dit werk vorm te krijgen. Met een schetsje, een pot latext rollers, goede voorraad spuitbussen en capjes.

Na een uur is de vorige piece niet meer, een ietswat rommelig kunstwerk die menig maal gecrossed is is opgeschoond. De muur schoon/blauw opgeleverd om klaar te maken voor een nieuw werk. 3 uur later, de zon begint bijna op te komen. Het stikt van de muggen, maar het werk is bijna klaar. Met een sluitertijd van 30 seconden en een flits als toetje heb ik het werk vastgelegt.

Hier de foto

Moraal van dit verhaal: hoeveel geduld heb jij om een meesterwerk te maken?

Mijn eerste plaat voor de leeuwen, commentaar is welkom!
Ziet er goed uit arend.. mooi bewerkt ook.. degene die daar staat, ben jij?? wist niet dat je dit kon! erg mooi!!
1 woord: prachtig

'k vind het echt geslaagd...
het ziet er cool uit
Ik heb deze foto gemaakt, een vriend van me staat voornamelijk te spuiten. Grotendeels van het licht hier is het maanlicht, het lampje op zijn voorhoofd, en een erg kleine flits na een opname tijd van 30(!) seconden. Daarom staat hij ook twee keer te zien, en de levendigheid in zn piece is door een zaklamp en het lampje op zn voorhoofd dat reflecteerd tegen de koperkleurige verf.

Reageren