Hey,

Ik heb een tablet gekocht om op de computer te tekenen. Na het opnieuw opstarten na de installatie geageerd mijn computer niet meer. Muis, toetsenbord uitknop NIKS MEER!!!!! Weet iemand hier een oplossing voor, want ik heb die computer echt nodig. Die tablet is van TRUST en op hun site staat geen telefoonnummer niks. HELP ME
Woorden in caps zullen mensen niet aansporen je sneller te helpen hoor.

Heb je de tablet al eens ontkoppeld? En daarna even de stroom van de pc afgehaalt? Weet je zeker dat je niet een kabel eruit hebt getrokken?
Probeer aanders ook even om een ps/2 muis en toetsenbord aan te sluiten, op een een of andere gekkere manier wil deze ondersteuning nog wel eens beter zijn dan USB.
Alles geprobeert maar werkt nog niet
Die tablet gaat via een USB kabel?
Wat nog wel eens wil helpen is het volgende:

1) rechts klik op Deze computer > eigenschappen
2) tabblad hardware > apparaatbeheer
3) bij USB controllers alles verwijderen
4) opnieuw opstarten

Hij installeert dan je controllers opnieuw.

[edit]Tijdens het opstarten tik je net zolang op F8 tot je in een keuzemenu komt. Daar kies je voor veilige modus[/edit]
@Jan

Na het opnieuw opstarten na de installatie geageerd mijn computer niet meer. Muis, toetsenbord uitknop NIKS MEER!!!!!

Goeie vraag hoe je dat dan wilt gaan doen :')
Luke Banning schreef op 30.03.2007 19:50
@Jan

Na het opnieuw opstarten na de installatie geageerd mijn computer niet meer. Muis, toetsenbord uitknop NIKS MEER!!!!!

Goeie vraag hoe je dat dan wilt gaan doen :')

Zoals ik in mijn edit zeg. Goeie kans dat die computer tijdens het opstarten nog wel reageert op het toetsenbord.
Ja dat is inderdaad wel zo ja ;-)

Reageren