hallo.........
heeft iemand mischien een leuke script voor terug en volgende functie, hier mee bedoel ik een script om terug te gaan naar de vorige pagina
?
Onbekende gebruiker
01-11-2004 11:26
Javascript:history.back()
?
Onbekende gebruiker
02-11-2004 16:04
nee deze werkt niet goed hij gaat niet terug naar de vorige resultaat hij slaat meteen twee pagina`s over. ik heb formulier waar je kanidaten kan zoeken dat werkt prima en als ik een kanidaat heb bekeken wil ik terug naar resultaten niet naar de zoekpagina..
nee die doe het ook niet ik krijg de volgende melding.
De opgevraagde pagina is gemaakt op basis van gegevens die u in een formulier hebt ingevuld. Deze pagina is niet meer beschikbaar. Uit voorzorg verzendt Internet Explorer de gegevens niet automatisch opnieuw voor u.
Klik op de knop Vernieuwen als u de gegevens opnieuw wilt verzenden en de pagina opnieuw wilt weergeven.
Voor de duidelijkheid:
Als je naar kandidaten zoekt, dan worden de resultaten precies in hetzelfde pagina weergegeven,dus in de pagina uitgebreidzoeken.php, Als je op een kandidaat kiest, wil je terug gaan naar de resultaten van de vorige keer.
Met die standaard script van history.back() werkt niet, je krijgt de standaar windows foutmelding "pagina wordt niet weergegeven". Dus werkt precies zoals de terugknop van iexplorer. Mijn vraag is hoe kan ik dit oplossen.. enige idee.