Ik heb even een verzoekje, ik gebruik Windows Vista en nu is op de een of andere manier de desktop.ini van mijn Documenten map kwijtgeraakt of gewoon veranderd, nu is het geen echte systeemmap meer :/ en heb ik geen icoontje.
Dus mijn vraag is, heeft iemand de inhoud van het desktop.ini bestand uit de Documenten map op Windows Vista NL? Je kunt het vinden door verborgen bestanden weer te laten geven.
als het goed is worden die bestandjes vanzelf aangemaakt door je windows, op het moment dat je iets aanpast aan de map zelf, dus van de weergave zegmaar.
als ik jou was zou ik dus even proberen om wat visuele instellingen van die map aan te passen en kijken of het weer terug komt.
en als je googlet op desktop ini vista, kom je een heel eind; dan snap je de aard van het beestje ook iets beter.
Het komt niet terug:p ik ben behoorlijk goed met computers ( ik doe tenslotte Informatica als opleiding) en het komt niet zomaar terug. Ik denk dat ik per ongeluk een tijdje geleden de instellingen van de mappen heb zitten veranderen, tis dus mn eigen schuld. Iig ik heb nu de goeie inhoud gevonden: