Hallo allemaal,
ik heb een formulier gemaakt waar een hoofd- en een subcategorie op staan. De gegevens die hierin moeten staan komen uit een sql-database. Bij het openen van de pagina haal ik m.b.v. php de gegevens uit de database en vul de hoofdcategorie. De subcategorieën plaats ik dan met php in een javascript array.
Als de hoofdcategorie gewijzigd wordt een zelfgeschreven functie 'fillsubcategory' aangeroepen die ervoor zorgt dat (u raad het nooit) de lijst met subcategorieen gevuld word met de gegevens die bij de hoofdcategorie horen.
Om ervoor te zorgen dat er bij het openen van de pagina iets in de lijst met subcategorieen staat word de functie ook opgeroepen bij body onLoad.
Tot hier werk alles goed maar als ik nu het formulier post en wil daarna terug gaan één van de gegevens aan te passen. Dan blijven alle gegevens behouden behalve die van de subcategorie.
Weet iemand van jullie een oplossing voor mijn probleem? (en liefst zonder sessie want die heb ik zojuist omwille van zeer gegronde redenen verwijderd)
Ik acht de kans klein dat het zonder sessie lukt maar 'Wie niet vraagt; zal geen antwoord krijgen".
PS. Als jullie nog extra gegevens wensen mogen jullie dat natuurlijk altijd vragen.
676 views