Hallo,

ik wil een site met de functionaliteiten van marktplaats opzetten:
- Mensen kunnen advertenties plaatsen
- Mensen moeten inloggen om advertenties te kunnen plaatsen
- Mensen kunnen hierop reageren (in de advertentie zelf, bieden ofzo)
- De plaatser van het bericht krijgt hiervan een emailtje.
- mensen die dat willen kunnen zich inschrijven voor de nieuwsbrief en krijgen hiermee dagelijks de NIEUWSTE advertenties.
- Advertenties kunnen in verschillende rubrieken met subrubrieken en daarna kunnen er verschillende opties aangevinkt of gekozen worden en er moet een commentaar veld onder komen.
- Er moet ruimte zijn voor een aantal banners

Het zou mooi zijn als dit alles met een CMS draait. Zodat makkelijk informatie toegevoegd kan worden. Ook kan ik dan makkelijker mailtjes sturen naar verschillende groepen mensen.

Voor het uiterlijk van de site heb ik al wel een idee, het moet alleen nog uitgevoerd worden.

Lijkt dit project je wat en heb je genoeg programmeer ervaring in PHP of een andere taal, dan hoor ik dat graag.

contract is freelance.
vergoeding dacht ik zelf tussen de 500 en 1000 euro.
Laat maar eens van je horen en dan kunnen we het misschien verder uitwerken?

[email protected]

Ik weet niet hoeveel tijd iemand nodig heeft om zoiets op te zetten. Als er gebruik wordt gemaakt van een standaard CMS dan kunnen vaak de email en nieuwsbrief optie standaard geinstalleerd worden. Het gaat dan alleen om de site layout en het programmeren van de database voor de advertenties.
In principe kan ik wel een maandje wachten voordat het klaar is. Maar dat valt natuurlijk samen te bespreken.
Een nieuws brief die jij wilt is niet zomaar aan te passen en moet costum gescript worden.

Daarnaast vraag je niet alleen voor het maken van de script maar ook het compleet ontwikkelen van het idee en in mijn opzich kan dat nooit voor een bedrag van 1000.

Daarnaast weet ik dat jij meerdere personen hebt gepmed over "Revolutinaire" ideetjes en niet wilt luisteren.

Dus accepteer zorg voor een goed uitgewerkt plan en probeer het daarna opnieuw. Voor 1000 euro waarbij jij ook waarschijnlijk de rechten en auteurs rechten van het script wilt hebben. Zijn gewoon te laag.

Ik wil je daarom vriendelijk vragen om de andere kant op te gaan en pas met een goed uitgewerkt plan terug te komen.

Totziens..

Reageren