heej
ik ga binnekort een router kopen alleen heb daar zelf helemaal geen verstand van..
Ik wil als het even kan onder de €50,- blijven en als het kan draadloos..
iemand suggesties??
of nog merken of types die ik totaal niet moet nemen
Draadloos, onder de €50,- en kwalitatief goed zul je heel moeilijk vinden denk ik...
Linksys & SMC zijn naar mijn idee altijd goed.
en aan wat voor prijs moet ik dan denken voor een draadlose router??
want er staat zo ongeloofelijk veel en ik snap er echt niks van..
heb ook geen verstand van dat (zoveel)M/bit snelheid ofzoiets
Je kan inderdaad het beste gewoon een simpele Linksys nemen. En dan zit je meestal wel rond de 60/70 euro. Maar als je er echt nog geen verstand van hebt dan zou ik iets makkelijkers nemen zoals: Belkin of zo.
Ik heb thuis een Linksys en een Speedtouch allebij draadloos :)

Groetjes Robbert
Ik zouw een belkin nemen:) nog nooit problemen mee gehad en poorten zijn makkelijk open te zetten:)
Geef het dubbel uit en je hebt een prachtige Linksys met draadloos, ADSL2+ ondersteuning, loopback, trigger porten, logfuncties enz.

BTW ik heb een Linksys WAG354G
Deze heb ik en ben er wel tevreden over. Is een zeek bekende, veel gebruikt en zoals je ziet niet eens veel duurder dan €50.

[edit]Speciaal voor kasper, je kan de WRT54G zowel dmv WEP als WPA beveiligen.[/edit]
Die WRT54g zit ik momenteel ook op, maar wel via iemand die ik niet ken. Goed beveiligen dus! ;) De configuratie van de WRT54g ziet er trouwens erg goed verzorgd uit moet ik zeggen!

Een goed merk vind ik Eminent, die heeft voor rond de 50 euro ook wel wat liggen denk ik. Ik weet niet waar je woont, maar vandaag in Utrecht hadden ze in de meeste computershops opruiming en er lagen vrij veel goede routers tussen voor weinig geld.
Ik heb hierzo ook de WRT54g.

Makkelijke gebruikersinterface, en installeren ging zonder enige moeite binnen 10 minuten.
Tot nu toe nog geen enkel probleem mee gehad.
Als je puur voor makkelijk wilt gaan en voor goedkoop..
en niet veel waarde aan kwaliteit hecht (hier bedoel ik mee
als het werkt, werkt het en thats it verder geen poespas)

dan is een sweex wat voor jou..
veel mensen vinden sweex nadelig maar sweex is een merk wat zich heel erg richt op de mensen die er niet veel kaas van gegeten hebben wat betreft computers.. het is dus allemaal zo simpel als wat.. sweex vind je in zover ik weet echt bijna elke computerwinkel wel... succ6

Reageren