Beste PHPcoders,
Ik zoek iemand met veel inzet en die wil samenwerken om een leuk online spel te maken. Momenteel heb ik hier geen vergoeding voor en je zal dit moeten zien als een leuke en leerzame ervaring.
De persoon die ik zoek moet iniedergeval verstand hebben van PHP, MySql, OOP en werkt volgens de XHTML1.0/1 standaard. En een hoop fantasie en eigen ingeving.
Het basis idee van de site is om online en tekst based monsters te verslaan / missies uit te voeren / spelers te verslaan / met meerdere spelers een team vormen.
Later worden er plaatjes aan toegevoegd en worden de personages zichtbaar. Dit gaat gebeuren met de GD library waar we real time armor en wapens zichtbaar maken op de spelers. (hiervoor zoek ik nog een grafisch artiest)
Als de site zijn betá fase bereikt lanceren we hem voor een bepaalde groep om te testen. Als de site aanslaat maken we er een betaal functie in voor upgrades etc.
Je kan gewoon vanaf thuis werken, maar ik verwacht wel wekelijks een update van wat er gebeurd is (en dat er iets gebeurd ;) ). Je hebt zelf ook inspraak op de verhaallijn of andere atributen.
Als je geïntresseerd bent laat een berichtje achter.
Greets
totalvamp
1.547 views