als mensen dit topic nog is lezen:
KLIK

en vervolgens dit nieuwsbericht:
KLIK

hoop ik dat de grappenmakers zichzelf een les kunnen leren waarom je uit moet kijken met grapjes maken over dit soort dingen.. het gebeurt echt hoor.. ik las het artikel en ineens schoot mijn herinnering terug naar die ene post op phphulp (bovenstaande dus) en tot mijn schrik was die naam Cassandra hetzelfde.. (er zijn er vast niet meer die zo heten in nederland met dezelfde achternaam enzo)
Hier wordt je niet echt blij van, en je mag hopen dat het niet een naaste van van de mensen hier overkomt. Beter gezegt van liever helemaal niemand.
Ja spijtig, zag het onlangs op t.v

Ja dit is niet leuk voor de ouders en vrienden van haar en zal wel weer iets achter zitten wat het daglicht niet kan verdragen. Maar ik ben enigzins wel ja, rot woord om het zo te zeggen *blij* dat ze gevonden is zodat de ouders en aanverwanten in iedergeval haar hebben gevonden.

Vooral voor ouders en familie is het erg (wil netjes blijven) onaangenaam om niet te weten waar je kind is gebleven.

neej, vind ik ziek..

Als je kijkt hoe die mensen op deze forum reageeren en denken dat ze grappig zijn..
Das gewoon zielig..
Heel sneu voor de familie.

Maar ik ben bang dat dit weer een flame topic wordt.
Doen jullie dan nu nog steeds zo grappig jongens? Ik schrok nogal van jullie reacties op een vermissing...
Je hebt helemaal gelijk Rick, want die reactie in dat toppic zijn niet heel erg leuk.
Dit is jammer genoeg ook niet het enige geval, want dit komt de laatste tijd te vaak voor in ons land.
*Slik*
Als ik dat lees dan word ik daar gewoon niet goed van.
Ik zou graag de ouders willen condoleren mss kunnen we met Phphulp samen iets doen?
jah, begin maar met de topic laaten zien met 'de grappige' mensen.
Zouden ze heel leuk vinden..
Ik vind het niet nodig dat dit verhaal weer opgerakeld wordt, probeer je ons nu een schuld gevoel aan te praten?

Verder blijf ik bij mijn standpunt, dit is niet het juiste forum / de juiste site. Wat niet wil zeggen dat het mij spijt voor haar naasten.

Hierbij sluit ik het topic.

Reageren