Hoi,

kwas eens benieuwd op jullie reacties als onze nieuwe mod roelofs

Sorry als ik zo bruut ben door 'ouwe koeien' uit de gracht te halen ivm phpfreakz topics, waar deze site afgebroken wordt door sommige leden. (inclusief mods), en toch deze hier als mod aanstellen :p

niet dat ik iets heb op deze mod, maar iemand als mod aanstellen, die nauwelijks 50 posts op zn actief heeft, vind ik toch maar raar.
Het gaat niet om het aantal posts maar om de kennis van PHP en hoe je ingesteld bent om mensen te helpen...
Ik vind dat wie er ook mod wordt. iemand die we niet (ik in ieder geval niet) kennen moet zich kunnen bewijzen.. wat zijn verleden ook is... nieuwe community (als ik jou post goed begrijp tumbler) dus nieuwe kansen.. als hij zich bewijst als goede mod heb ik nergens bezwaar tegen..

@cedric..
een moderator hoeft niet eens goede php kennis te hebben.. het is belangrijker hoe hij zijn taak vervuld als moderator. ik vergelijk het altijd met een politieagent.. een agent hoeft ook niet netjes te kunnen schrijven als hij maar weet wanneer hij een bon moet schrijven
Laat iedereen is ophouden met zeiken over aantal posts van roelofs. Die discussie is al in 4 verschillende topic uitgemolken en ik word er nu een beetje moe van.

@Tumbler
Als roelofs op phpfreakz dit forum loopt af te kraken lijkt het me sterk dat hij hier mod wil/mag worden. Dus generaliseer niet zo. Als 1 turk steelt zijn niet meteen alle turken criminelen.

Ik vind dat hij gewoon een eerlijke kans verdient. Als hij over (bij wijze van spreken) over een maand gewoon echt bagger blijkt te zijn kunnen we dit alsnog aangeven. Maar laten we voor nu de nieuwe mods een kans geven
@Marvin
Daar heb je wel gelijk in, tot nu toe ziet dat er heel goed uit voor hem, maar ik vind toch dat je als moderator wel redelijk gevorderd moet zijn op het vlak van PHP...
Niet moeten. Ze zijn hier niet aangesteld als php goeroe maar als mod. Wat inhoud dat ze een discussie in goede banen moeten kunnen lijden en weten wanneer ze hem moeten afkappen. En ze moeten niet bang zijn voor gebruikers en gebruik van het slotje
idd waar cedric, maar toch heb ik hier mn eigen mening over. Eest phpfreakz afbreken en dan hier welkom heten :p

kmoet eerlijk bekennen dat ik me ook aangeboden heb als mod, enkel als gd2 kenner, en ik vertik t om reacties te geven op gevraagde topics hierover. voor mijn part bannen ze me hier! ben deze site echt beu
Dit is al uit en te na besproken. Topic gesloten.

Reageren