Dit heeft niet met php te maken en ik weet niet waar ik het anders moet plaatsen, dus daarom hier.

Ik wil graag dat de URL in mijn adresbalk hetzelfde blijft.
Weet iemand hoe ik dit moet doen?
Frame gebruiken.

Let wel, je verneukt op dat moment wel de mogelijkheid voor de gebruiker om te bookmarken of een link van een pagina naar iemand anders te sturen.
Ja ok, dus dan laat ik het wel zo... want frames zijn klote. Daar werk ik nu mee en die wil ik juist wegwerken.
Niet mogelijk
@Terence kna wel inderdaad maar dan krijg je (zoals ik het doe) een # achter je url omdat je href niet leeg mag zijn.

Kreeg overigens laatst een goed tip van een collega die ik wel even wil delen (en die eigenlijk vrij logisch is)

Als je een link door ajax laat verwijzen laat dan je JS een false returnen en zet oko gewoon de link in je href in case iemand geen JS heeft
@Jacco

Dit klopt wel, maar hiervoor geld eigenlijk hetzelfde als voor frames. Wanneer de user AJAX heeft aanstaan, zal deze geen "subdeel" als favoriet op kunnen slaan.

Het werken met de false werkt op zich prima, en het geeft ook als voordeel dat je site goed geindexeerd kan worden door een zoekmachine.
<a href="pagine.php?id=124" onclick="functie(); return false;">mebus</a>

Dat bedoelt jaco dus en zet ook altijd de hele link erin.

Reageren