Hallo,

Van de een op andere dag doen mijn usb poorten van mijn laptop het niet meer, s'avond zette ik hem uit, toen werkte alles nog en de volgende dag niets meer.

Iemand een idee hoe ik dat kan controleren en/of weer aan kan zetten?

Rieksie
De poorten verwijderen bij apparaatbeheer en rebooten. Dan installeert ie de drivers opnieuw.
@Jan

Heb ik gedaan maar doet nog niets :(

Rieksie
Dan gewoon naar een servicepunt ermee.
trek jij je usb sticks die je derin doet er wel eens gewoon uit??
als je dit te vaak doet gaan je usb stickies en poorten ook naar de klote omdat er nog vrij veel spanning op staat (voor z'n klein apparaatje)
je moet altijd daar links onderin klikken met iets van usb apparaat veilig verwijderen.. dan haalt hij de spanning daar vanaf en dan kan je hem er rustig uittrekken
nico schreef op 20.04.2007 22:07
trek jij je usb sticks die je derin doet er wel eens gewoon uit??
als je dit te vaak doet gaan je usb stickies en poorten ook naar de klote omdat er nog vrij veel spanning op staat (voor z'n klein apparaatje)
je moet altijd daar links onderin klikken met iets van usb apparaat veilig verwijderen.. dan haalt hij de spanning daar vanaf en dan kan je hem er rustig uittrekken

Onzin, heb hier bijna standaard (=9/10 keer) USB stick erin als de PC aan staat en trek hem er altijd zo uit. Dat uitschakelen is gewoon omdat Windows het niet fijn vind, maar je PC maakt het niks uit hoor.

[edit]
Anders zou Linux en Mac het ook wel hebben denk ik (Mac weet ik niet zeker of die het ja of nee heeft)
Idd, en dat vrij grote spaning klopt ook niet, 5 volt maar...
@Allemaal

Het gekke is dat een lampje het wel doet op de poorten maar een muis doet
het niet en ook mijn bleutooth stick die doet het ook niet.

Iemand anders nog een idee?
@ Luke: Nico heeft wel gelijk hoor. Heb hetzelfde ooit eens aan de hand gehad. Sindsdien verwijder ik mijn apparaten altijd veilig (rechtsonder op het groene pijltje).

@ Rieksie: winkel?

Reageren