Ben jij de server beheerder of heb je gewoon shared hosting?
Als je shared hosting hebt heb je waarschijnlijk geen toegang tot SSH en kun je dus geen phpMyAdmin updaten..
Oké, ik zie op hun site niks staan over SSH toegang bij shared hosting.
Je kunt dus vragen of zij phpMyAdmin willen updaten, maar beetje hostingbedrijf heeft op een paar dagen na altijd de recenste software...
[edit]
Je kan ook gewoon phpmyadmin op je site zetten natuurlijk, dus in je htdocs map of public_html , of wat voor standaard je host daar ook voor gebruikt.
Waarom zou je het er dubbel opzetten? Het kost alleen maar ruimte voor jou wat anders niet het geval is en nu moet je het dan zelf updaten, lijkt me beetje nutteloos.
2 sites gehost bij digitalus, maar de een draait op PHP 5, de andere PHP4, de nieuwste heeft wel de nieuwste phpMyAdmin, en de wat oudere niet. Dit geldt ook voor de mysql versie!
@all BTW: Mailtje gestuurd (reactie binnen 24 uur).
2 sites gehost bij digitalus, maar de een draait op PHP 5, de andere PHP4, de nieuwste heeft wel de nieuwste phpMyAdmin, en de wat oudere niet. Dit geldt ook voor de mysql versie!
@all BTW: Mailtje gestuurd (reactie binnen 24 uur).
Dan stuur je ook een mailtje of die 2 accounts op een server mogen staan?
Of je stapt over naar een andere :)
[edit]Als ik zo de prijzen van hun zie ken ik goedkopere, en zo te horen aan jou, betere partijen ;)
Waarom zou je het er dubbel opzetten? Het kost alleen maar ruimte voor jou wat anders niet het geval is en nu moet je het dan zelf updaten, lijkt me beetje nutteloos.
Duh,
Als je perse de nieuwste versie wilt hebben en het hosting bedrijf werkt niet mee.