hey allemaal ik heb een vraagje :))

ik heb nu een bagger geluid met m,n boxen zodra ik m,n muziek iets te hard zet maar ik ben vanplan om Bass boxen + subwoofer te kopen alleen ik hoorde ooit eens dat als je 1 zon kastje met 2 van die boxen erin hebt je er 1tje omdraait dat de geluid naar binnen gaat en de andere normaal zet dat je bass dan beter is .. is dat zo ?
Volgens mij zal je geluid (ondertonen) dan gewoon meer gedempt zijn?
Ik heb het eigenlijk ook via DGB gezien :P maar ik wou even weten of het waar zou zijn . zoja dan zou ik het ook doen .. maargoed :P
als jij baggergeluid hebt, moet je gewoon een dolby 2.1 setje kopen. Maximaal 50 euro. Jij zegt subwoofer + bassboxen, maar dit is precies hetzelfde..

Wat dat verhaaltje van die 2 speakers en een omgedraait betreft. Klopt niks van. Ik ben DJ, heb m`n eigen PA systeem, dus ik heb er wel verstand van. Heb jouw theorie ook geprobeert. NIET DOEN! Met veel pech trilt je kast uit elkaar (mocht je hout hebben), zonder de bass te voelen of te horen..
oh oke slecht idee dus :P thnx
@thomas
dat je box uit elkaar trilt ben ik met je eens, maar je keiharde bewering dat er niks van klopt moet ik toch even weerleggen.

De setting waar Kevin over spreekt is beter bekend onder de "pump and push" naam. Dit word voornamelijk in auto's zo geinstalleerd en verzorgt wel degelijk een hardere bass. Zo hard dat deze idd in een stevige houding geplaatst dient te worden. simpelweg 1 box omdraaien in je kast zal niet genoeg zijn.

Reageren