Zijn er nog enthousiastelingen die dit hebben meegemaakt in de tijd dat de PC nog ver achterstond in de techniek tegen over deze computer. Ik ben gewoon nieuwsgierig of er nog Amiga liefhebbers zijn of die dat waren!.

Ik heb thuis nog een commodore 64 met 200 programmeer boeken om games en ander applicaties te maken. Vind het alleen te lang laden al die zooi dus ik begin er wss niet aan. Ook heb ik een Nintendo 8-bit en een Atari ????
Atrai, weet nummer/type niet meer maar was netzo iets als die van Remco
Remco van Arkelen schreef op 26.04.2007 06:48
Nee helaas geen Amiga, 'k moet nog wel een oude Atari 1040 STF ergens hebben liggen...Die waren hun tijd toch ook al ver vooruit met een Windows-achtige omgeving:

Ja de Atari heeft op zich zelf ook een leuk verleden, heb er dan nog nooit gebruik van gemaakt maar ze vaak gezien voor midi recording.

Baarr schreef op 26.04.2007 08:40
Moest het doen met een MSX..

Ja dat was ook mijn eerste computer, het was dan wel meer een spelcomputer maar ik heb daar toch voor het eerst op geprogrammeert en zover ik weet was dit nog met peek en poke.

Jurgen schreef op 26.04.2007 09:40
Ik heb thuis nog een commodore 64 met 200 programmeer boeken om games en ander applicaties te maken

Helaas zelf nooit gehad, maar als ik het bestaan ervan wist voordat ik de Msx
kocht had ik een heel andere keuze gemaakt.

Arjan Schuurman schreef op 26.04.2007 12:15
nog nooit van gehoord...

Het zal wel voor je tijd zijn geweest, De Amiga stamde af van de firma Commodore en deed zijn intrede ergens rond 1985.

Ik loop hier nog onvoldoende lang rond op deze wereld om mee te kunnen praten. Windows 95 was al uit toen ik voor het eerst computers begon te gebruiken.

[edit]
Oeps reactie op oud topic, was omdat ik ff naar je profiel keek[/edit]

[edit]
Laat maar hangen dit topic ;-)[/edit]

Reageren