hey,
ik heb nu een code gemaakt sign.php het is voor een gastenboek. alleen nu probeer ik als de gene op posten heeft geklikt en alles is toegevoegt dat er dan staat:
bedankt voor het toevoegen.....
(dat die na 2 sec automatisch word doorverbonden naar gastenboek.php)
weet iemand de code?
kan iemand deze er na aanpassen
---------------------------------
sign.php
---------------------------------
<?
include "ubb.php";
include "config.php";
?>
<html>
<head>
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css">
<title>WEBmasters SITE :: Gastenboek</title>
</head>
<body bgcolor="#CCCCCC">
<table>
<?
mysql_query("INSERT INTO gastenboek (titel, naam, email, homepagenaam, homepage, bericht) VALUES ('$_POST[titel]', '$_POST[naam]', '$_POST[email]', '$_POST[homepagenaam]', '$_POST[homepage]', '$_POST[bericht]')");
?>
<form method="post" action="sign.php" name="gastenboek">
<tr>
<td><b><center><font color="#FFFFFF"><a href=gastenboek.php>Gastenboek</a></font></b></td>
<td><b><center><font coler="#FFFFFF">Scrijf een bericht</font></b></td>
</tr>
<tr><td width="150">Titel:</td><td width="250"><input type="text" name="titel" size="35"></td><tr>
<tr><td width="150">Naam:</td><td width="250"><input type="text" name="naam" size="35"></td></tr>
<tr><td width="150">Email:</td><td width="250"><input type="text" name="email" size="35"></td></tr>
<tr><td width="150">Homepage naam:</td><td width="250"><input type="text" name="homepagenaam" size="35"></td></tr>
<tr><td width="150">Homepage:</td><td width="250"><input type="text" name="homepage" size="35" value="http://"></td></tr>
<tr><td valign="top">Bericht:</td><td><textarea name="bericht" cols="34" rows="5"></textarea><br><? show_ubb(); ?></td></tr>
<tr><td></td><td><input type="submit" name="submit" value="Schrijf het gastenboek"></td></tr>
</form>
</body>
</html>
----------------------------------------
einde sign.php
----------------------------------------
dat was mijn code.
greetz jeffrey
2.083 views