Wat vinden jullie van deze site?
samen met maat van mij gemaakt, een tijdje terug.
kwa codes niet echt speciaal, maar een goede lay-out al zeg ik het zelf...

Kijk voor je zelf en oordeel:
Oplaadbare Batterijen

Ik vraag dus om alleen de lay-out te beoordelen...

verder geen commentaar :P
Ziet er cool uit...
En ook mocht ik alleen maar de layout bekijken,
kheb de source ook bekeken... :P
Frames... Ieuw ;) Tabellen... Yeah :P

Mor the point: Het design is wel passelijk (Menuknoppen)
Ik krijg net telefoon om deze avond een evenement te gaan fotogaferen maar kan niet omdat de baterijtjes van mijn fototoestel leeg zijn! :-D

Wat de layout betreft, idd knap. :o)

Ik ga hem straks eens bekijken langs een 56k verbinding en een 13" monitor. Misschien dat ik hem dan niet meer zo leuk vin. ;o)
tja, ik heb geen php gebruikt, dus kan Frames wel... en om elke keer maar weer dezelfe dingen te laden kan meer bandbreedte kosten...

dus vond ik dit beter :D
Lapidi schreef op 08.11.2004 17:48
tja, ik heb geen php gebruikt, dus kan Frames wel...

Tis niet omdat je geen PHP gebruikt dat frames netjes zijn....

Lapidi schreef op 08.11.2004 17:48
en om elke keer maar weer dezelfe dingen te laden kan meer bandbreedte kosten...

Daar dient een TEMP mapje voor... Temporary internet files... :P En ik hoop voor jouw dat menu ook niet zo groot is in filesize? :p
Ik kijk op een scherm van meer dan dat jou scherm is omdat de layout bij mij verneukt word. Pas als ik mijn scherm kleiner maak zie ik de schoonheid van je site. Ik zou eerst maar eens je site beeldscherm vriendelijk maken ;)

Verder is de site erg mooi
Erg leuk bedacht dat menu, maar met een telefoonlijn duurt het erg lang voordat alle content geladen is.
'T is dat ik wel benieuwd was na het voorgaande commentaar anders had ik hem weggeklikt ;)

Voor de rest vind ik de site er wel professioneel uitzien!

Reageren