ik ben op zoek na een simpel script die van 1 tot 100 telt 0 tot 99 is ook goed (snelheis van tellen liefst 1 seconden per tik of als het mogelijk is zelfs sneller) en ik dat getal als een variabele kan gebruiken

ik heb es overal op internet gezogt maar kon niks vinden van zo een soort script ik ook dat iemand me hier verder mee kan helpen

als het mogelijk is bij microseconden dus 0.01 seconden in varriabele op te slaan van een klok die door tiks is het ook goed maar dit is volgens mij niet mogelijk
range(0,99);
levert een arrang van 0 tot 99
je kan ook bijv lange string met cijfers gescheiden door comma's:
$string = NULL;
for($i=0;$i<99;$i++){
$string .= ','.$i;
}
thx ik kijk wat ik er mee kan hoop dat het gaat werken

<?php
    flush();
    for($i=1; $i<=100; $i++) {
        echo $i."<br />";
        flush();
        sleep(1);
    }
?>
volgens mij geven deze gewoon alle getallen tussen 1 en 100 weer dus niet wat ik bedoel ik bedoel gewoon een teller die dus elke keer weer verder gaat

of ik vergis me nu erg maar als ik het in test duw krijg ik gewoon 1,2,3 enz. dus dat is niet wat ik bedoelde

ik wil dit leg het ff stap voor stap uit eerst weergeeft ie 0 na 1 seconden staat er dan 1 na nog 1 seconden staat er 2 enz..... seconden mag ook wat anders zijn maar wel minder als 10 seconden per keer hoe minder eigenlijk hoe beter

EDIT: het werk in zekeren zin wel die laatste alleen deze heeft dan dat 1 2 en 3 er ook nog staan dus blijft staan en dat wil ik niet
en ik moet hem in een string kunnen gebruiken dus dat ik hem ergens kan plaatsen naar mijn zin en dat kan volgens mij ook niet
als ik me vergis zet hem dan please ff zo dat hij staat als $teller

EDIT2: en ik merk dat hij niet opnieuw start na 100 dus weer gaat naar 1 dit zou ook wel handig zijn
Hiervoor kun je het beste JavaScript gebruiken...
ok en van java snap ik al helemaal niks ik ben nu php aan het leren dus en dit wou ik gebruiken in een script.

kan ik met java dan ook een string gebruiken in php dingen???
en kan iemand me daar dan even het script van geven als het niet te veel werk is
Wat is precies je uiteindelijke bedoeling? Misschien hebben we wel een betere oplossing.

Trouwens, [google]Java[/google] is iets anders dan [google]Javascript[/google]!!
nau ik wou dit gaan gebruiken met if
dat je zoveel procent kans heb dat het lukt en dat wou ik dan zo ik gebruik ff teller als waar die teller dan op staat

if ( teller=<$procenten) {
lukt //zeg het ff zo ga je door na pagina maar maakt tog niet veel
}
else {
mislukt //anderre pagina dan
}

dus zo kan je simpel met procenten werken
Hiervoor moet je TOCH JavaScript voor gebruiken hoor. Zoek maar eens op Google: JavaScript + counter (of teller).

Reageren