Ik heb op de laptop van mijn broer weleens rare kleurende lijnen op zwarte vlakken en heb ze ook al eens op mijn website gezien ik zag ze voor het eerst op mijn computer bij de youtube videos waarbij de randen van de filmpje die aan de onder en bovenkant zwart zijn en daarna ook op de laptop... Ik had het op mijn eigen computer in FireFox en op de laptop heb ik het erg vaak met Opera en ik zie de lijnen nu ook wanneer ik gewoon plaatjes bekijk in mappen op de laptop....
ook toen ik dit screenshotje wou maken: link Bleven die lijnen op de zwarte vlakken ook de hele tijd veranderen.... Kweet niet of jullie die lijnen ook zien hoor... screenshot met cam gemaakt... Ook even met de cam een foto gemaakt mischien dat je het dan ziet dit is de website waarvan ik het plaatje genomen heb: link en dan het plaatje wat onder de titel umbrella staat. Van supernikk
Is er iets mis met mijn geheugen? Mijn computer stamt al uit het jaar 2000 dus daar zouw ik het opzich nog wel verwachten dat er zulke verschijnselen zullen optreden maar bij een laptop van net een jaar oud ong niet eigenlijk...
Specs: Acer Aspire 3503WLMi 1.5 GHz 512 mb ram geheugen
en de computer: pentium 3 ofzo 517 MHz 192 mb ram geheugen...
7 views