ik heb wat jullie zijden gedaan...
ik heb op mysql geoefend:)
en het bevalt me goed:)
wat ik nu wil weten...
weten jullie een ftp server (zoals freehostia) waarmee je databases aan kan maken,
ik vind 1 namelijk een beetje krap worre...
1 database een beetje krap worden? :/

Je kan meerdere tabellen aanmaken in een database he. En MySQL kan echt wel meer aan dan dat jij nodig hebt...
:O ja niej aan gedacht...
:$ osrry voor de onnodige post
zet er maar een slotje op...
FTP != Mysql (Ftp is niet gelijk aan Mysql)

Maar doe iedereen een plezier en probeer met iets minder typfouten en emoticons te typen.

Bovendien een database wordt niet snel te krap, tenzij je een limiet in MB's hebt. Het aantal tabellen is onbeperkt. Ik denk dat jij een webserver zoekt, niet een FTP server. Ga eens wat rondzoeken op google hoe je een eigen server kunt opzetten, als je niet voor heel veel bezoekers een website aan het maken bent (minder dan 100 views per dag) is dat goed genoeg.

Klik

// edit: moet toch echt sneller leren typen
wat is er fout met de emoticons?
en ja ik kan niej zo snel typen en als ik esnel type krijg ik steeds spelfouten :$

en klopt,
ik heb limiet in mb's
10 mb...
Wat zou er mis zijn met typefouten afgezien van het feit dat het minder lekker leest en dat het hier beleid is GOED ABN te typen??

Als dat komt omdat je te snel gaat ga je maar wat langzamer

Klaasjan
Maar wat voor dingen sla jij in een database op dat je over die tien MB heengaat?

Want dat lukt mij alleen op hele grote sites, hetgeen ik jou zo gauw niet in staat acht.
Er is geen enkele ftp server die mysql databases kan aanmaken, dat zit trouwens niet in de mogelijkheden van het ftp protocol.

@Klaasjan: het is AN ipv ABN

Reageren