PHPfreakz heeft een soort script als je op bericht posten klikt dat je maar 1 keer kan klikken anders krijg je een bericht te zien weet iemand de code daar van dat kan ik zeker goed gebruiken. Hier onder volgt mijn code:

<td><input type="submit" id="verzenden" name="verzenden" value="verzenden" /><input type="submit" id="wis" name="wis" value="Wis velden"</td>

Wat moet ik aanpassen?
misschien een domme vraag maar waarom check je dat niet op phpfreakz?
Heb ik al gevraagd maar ze zeggen dan moet je maar googlen maar ik heb dringend nodig
<input type="submit" id="verzenden" name="verzenden" value="verzenden" onclick="this.disable" />
Kan ik ook een alert krijgtn zoals je mag maar 1 keer klikken of zo
dit is al duidelijk genoeg denk ik:

probeer maar eens:

<BUTTON ID="verzenden" onclick="javascript:document.getElementById('verzenden').disabled=true">Verzenden</BUTTON>
Kan je dat even aanpassen in deze code ook de wis velden aub.

<td><input type="submit" id="verzenden" name="verzenden" value="verzenden" /><input type="submit" id="wis" name="wis" value="Wis velden"</td>

Bij voorbaad dank Remco
@Remco

Marvin heeft je al zo goed geholpen.

- Tussen ('') staat verzenden, dat is hetzelfde als hetgeen wat bij je button ID staat. -> kan je dus zelf ook maken

Lees wat er staat, probeer het te begrijpen, dat scheelt je veel vragen en ergernissen. Als je het niet begrijpt, blijf je namelijk altijd tegen de problemen aanlopen. probeer er wat van te leren, daar heeft iedereen het meeste aan.
Moeite doen Remco. Lees de forum regels: hier. Graag niet weer van dit soort topics openen.

Reageren