Hallo mijn naam is Tommy en ik heb hulp nodig bij één van me wordpress plugins. Ik heb zelf een muziek site, waar je muziek kan downloaden maar de plugin doet een paar dingen niet wat ik wil dat hij doet.
Het gaat over deze plugin http://guff.szub.net/2005/04/28/download-manager/ het is een download manager.
Deze plugin is volgens mij geschreven in php, mysql en een beetje css.
Wat ik wil dat deze plugin kan is:
- Dat ik kan bepalen hoeveel keer NON-geregistreerde gasten op mijn site kunnen downloaden per dag, dus als je niet ben ingelogd dta ik kan instellen dat een gast 0 of 10keer mag downloaden.( Dus dat de script ook kan zien als een persoon/ip-adres al es een keer op die dag heeft gedownlaod)
- Dat ik kan bepalen hoeveel keer geregistreerde per dga mogen downloaden, dus persoon: x mag 10keer een liedje downloaden van mijn site.
- Dat ik een top 5 meest gedownloaden nummers kan zien.
- In het admin systeem kan ik zien wie er heeft gedownload maar dan alleen hun ip adres, ik zou ook graag hun gebruikers naam willen zien/ of de naam gast.
- Als een download niet meer bestaat, of ik heb er een verkeerde link onder geplaatst[onder de link van download] dna word je naar een blanco pagina toe gewezen dit zou ik ook willen veranderen.
Wie kan mij helpen met een aantal van deze punten?
ps
Sorry ik weet niet zeker als ik het goede forum ben.
ps2
hier is een voor proefje van me site: www.projectliveset.nl kijk dan onder livesets
672 views