Ik had eergisteren een valuta omreken script geplaatst, die je simpel aan kan passen van een zelf ingevulde array naar een database. Nu heb ik dit nog verder uitgebreid vanwege een tip van PHPerik, naar een script waarbij de actuele data wordt opgehaald.
Nu heb ik het script onder het 1e scriptje staan, maar ik denk niet dat dit duidelijk is. Vinden jullie dat ik het origineel (met handmatige data) moet wissen?

De grootste verschillen tussen Jason zijn script en die van mij zijn:
- Die van mij leest een XML file in die vaker bijgewerkt wordt.
- Je hebt de mogelijkheid de van en naar valuta te kiezen
- Hij onthoud bij beide keuzen welke je geselecteerd had. Je kan dus zo een ander bedrag rekenen met dezelfde valuta.

Wat vinden jullie? Ik weet niet wat het slimst is om te doen. Als ik het origineel wis, dan denk ik dat het teveel "concurreerd" met Jason zijn scriptje.
Jou "nieuwe" script is "anders" en "beter"
Dus gewoon die oude wegdoen en voor het nieuwe script gewoon een nieuw script aanmaken:P

En trouwens, is dit niet een klein beetje een onzinvraag:-)
Nou, niet helemaal tim, wat die onzinvraag betreft. Ik wil eigenlijk de 1e versie ook laten staan, die gaat om het principe. Het enige wat de "nieuwe" doet is de data van ergens anders ophalen. Voor de rest is de werking nog helemaal hetzelfde. En ik wil niet hetzelfde script als Jason hebben geplaatst. Hij is wel anders opgebouwd, maar het doet hetzelfde namelijk ;)

Reageren