<?php
// ALS ER GEZOCHT IS OP TREFWOORD + PLAATS
if($niveau == "Niveau" and $dienstverband == "Dienstverband")
	{
	$query_vacatures = "SELECT * FROM vacatures WHERE MATCH (vacature_titel, vacature_omschrijving) AGAINST ('" . $_SESSION['titel'] . "'  '" . $_SESSION['plaats'] . "' IN BOOLEAN MODE) ORDER BY vacature_ID DESC LIMIT $eerstevacature,$aantalperpagina";
	$resultaat_vacatures = mysql_query($query_vacatures);

$aantal_vacatures_query = "SELECT * FROM vacatures WHERE MATCH (vacature_plaats, vacature_omschrijving) AGAINST ('" . $_SESSION['titel'] . "' '" . $_SESSION['plaats'] . "' IN BOOLEAN MODE)";
	$aantal_vacatures_resultaat = mysql_query($aantal_vacatures_query);
	$aantal_vacatures = mysql_num_rows($aantal_vacatures_resultaat); 
	}
?>

Hiermee wil ik in dat hij op titel en plaatsnaam zoekt in vacature_titel en in vacature_omschrijving. Allen werkt dit niet. Wie helpt?
errors?
Geen, Hij vind gewoon niets. Terwijl er wel resultaten moeten zijn.
Maar er is niets vreemd aan de code?
je hebt dit niet zelf geschreven iig. correct?
Jawel...met behulp van boeken en internet.
Wat je daar hebt staan is te complicated en omslachtig voor een beginner. Koop sowieso een ander boek dus , en zoek wat meer basis scripts op internet.
Tja, we hebben nou eenmaal een 'complicated' website als afstudeer opdracht genomen :D (Hele vacature website)

Jammer dat je niet wilt helpen.
Ik ga verder zoeken want het moet vanavond af zijn.
Ik wil je best helpen , ik snap alleen niet hoe je een complicated website kan gaan maken met 0 kennis van SQL statements
Hij is al af, zijn alleen nog een paar dingen die verbeterd moeten worden, waaronder de zoekfunctie.
Trouwens vet handig die lange variabelen! Typt zo lekker snel :P

Reageren