Beste,

Aangezien ik steeds meer klanten krijg, wil ik deze mensen een extra service aanbieden in de vorm van hosting.
Wat mij dan het verstandigst lijkt is een VPS nemen. Aangezien ik niet wit werk over het algemeen (lees: altijd), wil ik er niet veel geld aan besteden. Ik heb ook niet veel nodig.
1 á 2 GB WebSpace
10 á 20 GB aan DataVerkeer
128 MB ram (fysiek)
256 MB ram (virtueel)
Plesk / DirectAdmin / Virtuozzo
Het liefst voorgeinstalleerd.
Service wanneer ik het nodig heb.

Weet iemand iets? Of heeft iemand zelf zoiets (STABIEL!) draaien?
Laat het even weten a.u.b.

PS - In deutchland is het erg goedkoop, dat is voor mij ook geen probleem, mits ik het adminpanel kan instellen in nederlands of engels...
Ik heb zelf een dedicated server bij Kdiss, een erg goedkope leverancier van dedicated servers, of ze ook VPS hebben, weet ik zo even niet.

Ook als je een e-mailtje stuurt in de avond krijg je vaak ook 's avonds nog antwoord. Zo heb ik de afgelopen weken een paar avonden tot twaalf uur 's nachts met iemand van de support zitten e-mailen.
Dus de support zit wel goed.

De server staat ook binnen enkele dagen online. Ik heb tot nu toe nog geen klagen.
kun je niet zelf een server installeren en in een datacenter gooien? Deze kun je dan bijvoorbeeld besturen via putty of remote desktop.
ik sluit me bij jurgen aan.
verder spreek je jezelf een beetje tegen, je wil het wel goed hebben, maar het mag niets kosten en dat het in duitsland komt is ook geen probleem...

ik heb een aantal servers staan in a'dam telecity2, linux .deb based, geen plesk ( want dat is peop ). Teveel ruimte en geen datalimit, wellicht iets voor je? plek zat
Wat wordt het kostenplaatje dan een beetje, Wes?
gooi even in een PM wat je zoal hebt aan sites mailboxen ideen etc, globaal
1 á 2 GB WebSpace
10 á 20 GB aan DataVerkeer
128 MB ram (fysiek)
256 MB ram (virtueel)
Plesk / DirectAdmin / Virtuozzo
Het liefst voorgeinstalleerd.

Waarom neem je niet gewoon een reseller account? kan je zelf pakketten aanmaken maar heb je geen omkijken naar server etc.
Ik heb hier thuis SME draaien, je kunt zoveel domeinen aanmaken als je wilt en alles werkt gewoon lekker. Ik heb nu mijn eigen domein www.jurgen-meijer.nl erop draaien en binnekort komen er nog meer bij. SME(redhat/CentOS based) is ook echt een goede webhosting distributie.

edit: Uiteraard moet je wel je domeinen kopen en naar je eigen nameservers doorlinken of zoals ik het heb gedaan bij een host met goede DNS beheer en deze doorgelinkt naar mijn IP.

Reageren