Een beetje vage vraag, maar ik wil zeg maar een map aanmaken die in verbinding staat met mijn site, maar Allaire FTP & nogwat (deze computer - Allaire FTP & ...) die doet het bij mij niet.

Hoe kan ik dan zoiets maken?
Hmm, ik weet wat je bedoeld. Ik had het vroeger ook, maar nooit echt gebruikt. Ik gebruikte zelf altijd total commander om mijn lokale versie naar ftp te kopiëren.
Ke, maar ik wil met Windows Media Encoder gaan streamen op mijn site (niet voor muziek). En als ik daar iets mee opneem komt het meteen in een bestand terecht (play.wmv). En dat wil ik zeg maar meteen laten uploaden, en kan niet met programma's als total commander.
Direct vanuit een programma iets laten uploaden is vrij riskant, zeker als dat programma daar niet op bedacht is. Uploaden gaat immers aanzienlijk langzamer dan wegschrijven op schijf. Ik denk dat je encoder dan niet snel genoeg zijn buffer kan legen en wel eens zou kunnen gaan flippen.

Streamen moet trouwens met een server. En bestanden die je via ftp upload zijn pas beschikbaar (downloadbaar) waneer het volledige bestand geüpload is.
En als ik nou een xampp server op mijn p.c installeer. En dat in de map htdocs dat bestandga zetten en op mijn echte website hem laat afspelen. Dat kan dan toch wel?
Volgens mij snap je het idee van streamen nog niet helemaal... Wat jij nodig hebt is een streaming server.
Een waar kun je zo'n server vinden (of kun je die ook zelf maken?)
Met VLC media player kan je wel geloof een eigen streaming server opzetten...

Moet je maar even googlen

Reageren