Hallo,

Ik heb onderstaande code, maar het wil maar niet werken. Wat doe ik fout?

<?php require_once('http://www.mijnsite.nl/Connections/dirHyp.php';); ?>

<?php
mysql_select_db($database_dirHyp, $dirHyp);
$Financieringslastpercentage = "SELECT * FROM `finlast_per_1` WHERE `INKOMEN` <= `$Bruto_inkomen_aanvrager`"
$Result_Financieringslastpercentage = mysql_query($Financieringslastpercentage);

$Maximale_financieringslast = ($Inkomen_1 + $Inkomen_2) * ($Financieringslastpercentage = mysql_fetch_assoc($Result_Financieringslastpercentage))
$Maximale_hypotheek = ($Maximale_financieringlast - $Financiele_verplichtingen) * $Annuiteit;
?>

PHPerik: titel gewijzigd
Zet eerst dit maar eens bovenin je script:
<?php
ini_set('display_errors', 1); // 0 = uit, 1 = aan
error_reporting(E_ALL);

// rest van je script
?>
Daar zal ik meteen doen. Maar wat is het doel ervan?
Dan krijg je de eventuele errors te zien.

Edit: Als je script straks af is verander je de 1 in een 0 en het staat weer uit.
Ik krijg een foutmelding:

Parse error: parse error, unexpected T_VARIABLE in /data/members/paid/d/i/mijnsite.nl/htdocs/test/testing.php on line 11

Bovenstaande melding kreeg ik de hele tijd.

<?php
$Result_Financieringslastpercentage = mysql_query($Financieringslastpercentage);
?>

Ik ga maar weer eens in de boeken duiken...

Groet,

Lloyd
De regel ervoor mist de puntkomma aan het eind.
Tips: Gebruik nooit meer die gore backtics ` in je queries, die vervuilen de boel en maken het debuggen erg lastig. Tevens staan ze toe om hele stomme fouten te maken... Alsof je daar op zit te wachten!

Verder altijd controleren of de queries wel is gelukt, die kan namelijk op ieder ongewenst moment mislukken. Er is niet 1 reden te bedenken om aan te nemen dat een queries altijd goed gaat, bestaat gewoon niet.

Controleer dus of $Result_Financieringslastpercentage TRUE of FALSE is.
Ik ben er inmiddels uit.
Nog bedankt!

Groet,

Lloyd

Reageren