Heey mensen ik moet een site maken waarin ook een inlog systeem gaat staan. Wat uiteindelijk de bedoeling is is dat als de persoon inlogt er meerdere knoppen verschijnen in het menu. Ik ga uiteindelijk 1 include page maken en daarin moeten dan ook uiteindelijk alle knoppen staan. maar er moeten er een paar verborgen zijn totdat een persoon inlogt. Weet iemand een site of tutorial waar ik zoiets kan vinden. Alvast bedankt
ok even serieus mensen als ik er de tijd voor had, had ik compleet google afgezocht ervoor. helaas heb ik dat niet aangezien ik de compete site binnen twee dagen moet maken. Dus als je geen nuttige informatie voor me hebt bespaar jezelf dan en vooral mij de tijd en moeite om iets te plaatsen in dit forum
:O 2 dagen. DAt gaat je niet lukken!
als mensen me de info geven die ik nodig heb wel, alles wat ik al weet heb ik zo gemaakt het zijn alleen de kleine dingentjes zoals deze die ik even niet weet en geen tijd heb om op te zoeken
stuur eens een berichtje naarblanche hij kan je denk ik wel verder helpen hij is echt goed
ik heb ook laatst moeten doen maar ben niet zo goed in het uitleggen hier van:P sorry

Reageren